vrijdag 3 juni 2022

Opfrissen van mijn publicaties


De rekeningen voor de websites die ik heb gepubliceerd liepen de spuigaten uit en dat werd me te gortig. Ik werk vrijwel niet meer en mijn ambities veranderen. Dus ben ik de boel aan het vereenvoudigen, alles bij een provider en versimpelen. Geen grote ambities meer als: ik ga jouw bedrijf naar de top helpen, maar meer gericht op wie ik ben en wat ik wil. Ik houd ervan om een praatje te maken met om het even wie en altijd maar weer met een positieve inslag. Meewaaien met alle winden doe ik zeker niet, ik denk het mijne van de dingen. 

Het is mijn grote kracht dat ik direct reageer op wat er om me heen gebeurt, het is ook mijn valkuil zo je wilt. Het lijkt nu misschien dat ik precies weet waar ik heen wil en dat is niet zo. Ik wil leven in een leefbare wereld en daaraan bijdragen voor zover ik dat kan. Nu vraag ik me af of ik mijn persoonlijke levensovertuiging en de dingen die ik aanbied als werker, kan combineren op internet, op een website. Zo dadelijk word ik gebeld en dan gaan we het erover hebben. 


Foto: Luc van de Steeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten