vrijdag 6 januari 2017

Klus geklaard

De klus is geklaard,.
Harrie heeft de ouders ontvangen.
Joop heeft samen met alle aanwezigen een liedje gezongen voor een jarige, en daarna foto's gemaakt.
Van de bewoners, van de ouders, van de begeleiders.
Groepsfoto van de bewoners.
Groepsfoto van de ouders,
Groepsfoto van de begeleiders.
Groepsfoto van de bewoners met de ouders en tot slot:
Groepsfoto van allemaal.
Of je de foto's te zien kunt krijgen?
Nee helaas …, dat gaat niet.
Ik kan dus niets bewijzen, je moet me op mijn woord geloven.
Als je foto's die door mij of Joop zijn gemaakt wilt zien, dan kun je me boeken.
Zo gaat dat.

Groeten van Harrie, Joop en Lammert

PS: Het gaat om de sfeer …, en die was goed. Heel goed.
Groeten van De Wandelende IJsbreker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten