zaterdag 12 september 2015

FAMILIEDAG BIJ VDL in Valkenburg.

Nooit eerder geweten, maar nu dus wel: in Valkenswaard worden touringcars gemaakt. Inclusief van die hele grote dubbeldekkers. VDL heet de fabriek. 
Ik heb me een beetje ingelezen, interview met Wim van der Leegte, de eigenaar, bekeken en natuurlijk goed rond gekeken. Natuurlijk werd Joop door de bezoekers aangezien voor de directeur en ik heb ze in die waan gelaten, dat begrijpt u. 
Ik ben onder de indruk van wat ik allemaal heb gezien. En weet je wat ik speciaal erg leuk vond? In de hallen hingen borden met daarop gebruiksartikelen die elke dag worden gebruikt. Wegwerphandschoenen, poetsdoekjes en nog veel meer van die dingen. Bij elk artikel stond de prijs en wat het per jaar (of per maand, weet ik niet meer) kostte. En daarbij de totaalkosten. Mooi zo'n overzicht, brengt je besef bij.

En weer ben ik blij met mijn mobiele kleedkamer, je ziet de blije blik van Joop …


Geen opmerkingen:

Een reactie posten