dinsdag 4 augustus 2015

Regen

Het regende en ik moest mijn tent nog opzetten. Het is er zo een waar eerst de binnentent en dan de buitentent moet worden opgezet. Andersom is handiger in het geval van regen. 
Ik vond dat ik lang genoeg had gezeten tussen naar hun iPad, laptop en smartphone starende mensen en ging naar buiten. 
Eerst wilde ik de tarp opzetten om zo  droog te kunnen werken, maar het was me te veel gedoe. Dus spreidde ik het extra losse grondzeil uit en spreidde de tent daarop uit. 
Ik had wel door dat het lichter werd, maar had niet direct door dat het ophield met regenen. Wel toen ik naar het meertje keek en zag dat er geen kringen meer op het wateroppervlak kwamen. 
De bomen druppelden nog een beetje na. 
Ik zei tegen de buurvrouw dat de zon me bezig had gezien en iets terug wilde doen …


Geen opmerkingen:

Een reactie posten