woensdag 1 juli 2015

Fotoboek is klaar, besteld en betaald. 

Mobiele Burgervader Harrie
Gaat heel snel richting klant.
Zondag was het in Roden broeierig warm en regenachtig. Maar daarom niet minder gezellig.
Harrie stond bij het gastenboek van de Rodense Sarah, deze keer eens niet in portiersjas maar in jacquet.
"Hallo burgemeester", zei een van de vroege aanwezigen …
"Eens kijken of ik mijn ambtsketen bij me heb", was de reactie van Harrie.
En jawel, even later stond de Mobiele Burgemeester de notabelen van Roden te vertegenwoordigen.
Ere wie ere toekomt.


Een uurtje later verscheen Joop …

Joop voor zijn camper
 Helaas was de mobiele burgervader vanwege verplichtingen elders, alweer vertrokken.
Joop legde de sfeer vast met zijn spiegelreflex waar toch nog steeds fraaiere foto's mee te maken zijn dan met de iPhone. Hoe goed die ook is vandaag de dag.
En vandaag, twee dagen later, zijn de foto's verwerkt en is het boek in de maak. Een dezer dagen zal het bij de klant worden bezorgd.
Ik geef eerlijk toe dat ik weer een beetje trots was, en nog steeds ben, op het werk dat ik af heb mogen leveren …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten